Bayersimogató

VezérCiki

2014. december 8. - CBA-bojkott?

"Fekete péntek"-től a hazaárulózásig.

2014. december 08. - Brúnó Kapitány

bayer-zsolt_draw_kicsi.jpgKedvenc publicistánk nagyot ment ma reggel: a november végi angliai "Fekete Péntek" rögbi-meccseket idéző, tv-kért és botmixerekért egymást ölő háziasszonyaitól pazar logikai íven jut el a hazai CBA-t bojkottálni akarók lehazaárulózásáig.

A fogyasztókat itt, rögtön az első sorban "...a globális tőkés piacgazdaság hasznos idiótái"- nak nevezi, majd őket az utolsó sorban hazafiként megszólítva a CBA-ban való vásárlásra - s ekként fogyasztásra - szólítja fel.

Értelmezésünkben: Ha már fogyasztasz te nyomorult véglény, legalább a haveromnál költs!

Folytatva a gondolatot, veretes szerzőnk "szép új világként" tömegverekedésekkel elegy karácsonyi bevásárlást vízionál, ahol a multinacionális bevásárlóközpontok, mint e világ fényes palotái jelennek meg. Momentán mai magyarként nekem a palotáról előbb ugrik be a budakeszi Szíjjártó komplexum, mint a Váci úti TESCO képe, de ez már legyen az én bajom. Igen, azokra a dög multikra gondol akik:

- a nyugati áruknál silányabb minőségű árukat tartanak a magyar polcokon

- Bécsben felvásárolják a lejárat-közeli élelmiszereket s azokat itt busás haszonnal eladják

Ha én Tesco, Auchan stb. lennék, ezen állítások után valószínűleg bizonyítékokért fordulnék a szerzőhöz.

A továbbiakban megtudhatjuk, hogy a gaz multik természetesen veszteségesek s így adóforintjaikkal sem járulnak hozzá a magyar haza felvirágoztatásához. Személy szerint nem tudom, hogy mindez igaz e vagy sem, de álljon itt adalékként a CBA-Fema kft.tanulságos esete:

A kereskedelmi cég egyik tulajdonosa a CBA-Csemege Trió Kft., amelynek 2003-2007 között résztulajdonosa volt Baldauf László, a CBA Kft. ügyvezetője, jelenleg pedig négy magánszemély érdekeltségében áll: ifj. Baldauf László, Baldaufné Borsos Brigitta, Tomicsek János és Tomicsek Jánosné neve szerepel a cégadatokban. A vállalkozás 2009-ben 916 millió, 2010-ben pedig 455 millió forint nettó árbevételt ért el, de veszteségesen működött: 71 millió, illetve 368 milliós mínuszt könyvelhetett el. A kötelezettségállománya 2010 decemberében, amikor elindult a felszámolási eljárása, 459 millió forintra rúgott. (Napi.hu 2014 január)

Az állam pedig tűr! - írja könnybe lábadt szemmel a szerző s mint objektív és független véleményt, magát Baldaufot idézi.

Egymillió dolláros csodaautó a CBA vezetőségi parkolójában

Baldauf autó-és CBA-tulajdonos elmondja, hogy Magyarországon a kiskereskedelmi forgalom 65-70%-át a multik realizálják, ami egy nagyon egészségtelen arány. Természetesen a jó cégvezető nem a verseny ellen szól, de bezzeg nyugaton ez elképzelhetetlen lenne. Az okokon természetesen sem Bayer, sem Baldauf nem lamentál, úgyhogy csak javasolni tudom mindkettőjüknek, hogy mondjuk az ezüstvasárnapot valamely budaörsi multinál, az aranyvasárnapot pedig - mondjuk - a Deák téri CBA-ban próbálják letudni. (Már, ha maguk is "hasznos idiótaként" fogyasztanak olykor.)

Summa summarum a derék publicista a CBA-bojkottot hirdetőket simán lekreténezve, a sorok között arra kér minket, hogy jó magyarként, magyar boltban verjük egymást még magyarabbra.

Remek volt Zsolt! Várjuk a következőt!

 

globális tőkés piacgazdaság hasznos idiótái
globális tőkés piacgazdaság hasznos idiótái

A bejegyzés trackback címe:

https://bayersimogato.blog.hu/api/trackback/id/tr456966687

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csak így tovább, fiúk! Csókpuszi: Lenin elvtárs 2014.12.08. 16:11:38

Nyugatról hergelik, módszerük a hazudozás, céljuk az erőszakkal történő kormányra jutás. A magyar baloldal ugyanabból a kottából játszanak, mint a leninista bolsevikok 1917-ben, amikor német titkosszolgálati segítséggel először az orosz cárt, majd a le...

Trackback: A liberálisok szeretik betiltani a kommentezést 2014.12.08. 16:07:45

Túl sok a gyáva, névtelen troll, aki fizetett propagandát végez az oroszok meg a kínaiak pénzén - tudhatjuk meg Bede Márton cikkéből. Aki egyébként bevallottan leszarja az olvasói véleményeket, mint ahogy azt az írásából vett idézetek egyikében a saját...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 15:07:00

Index felmérés "liberálisoknak", persze az okosabbjának:)))

index.hu/2014/karacsony/kiskereskedelem_tesco_aldi_lidl_spar_cba_coop_penny_auchan/#

Egyébként a kormány nem azt unta meg, hogy a teszkóban olcsóbb a parizer, hanem az, hogy ha folyamatosan veszteséges, mégis mit keres még itt. A többi hasonló dettó.

Blog Boss 2014.12.08. 15:08:53

"Ebben a helyzetben pedig nem marad más, mint hazafiként meghirdetni, hogy aki csak teheti, a CBA-üzletekben vásároljon. Ugyanis a tisztességtelen hazaárulókkal szemben ezt kell tenni." -

És kik a HAZAÁRULÓK? :)))) A külföldi multik? Vagy akik a saját zsebüket nézik, mert kénytelenek?

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 15:15:12

@Fid Ace: Azért az elég nyilvánvaló, hogy jól felfogott érdeked mindenből a hazait vásárolni és ha lehet, hazai tulajdonú üzletből. Most már ráadásul azt sem lehet mondani, hogy a hazai szarabb, mert a legtöbb esetben jobb minőségű mint a külföldi. Ennek oka elég egyértelmű, a drágább és minőségi külföldi termék szélesebb körben itt eladhatatlan.

sanyix 2014.12.08. 15:16:28

@♔bаtyu♔: a lidl nyereséges, az meg azért mit keres itt? "Ha van sapka rajta akkor azé, ha nincs rajta sapka akkor meg azé'"

sanyix 2014.12.08. 15:17:53

@♔bаtyu♔: Hát igen, csak a cba nem ilyen, az egy hazaáruló offshore mutyivállalkozás...

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 15:19:27

@sanyix: Ezen elvitatkozhatunk, de én a magyar tulajdonú üzletláncokat támogatom.

Gyorgy Nagy 2014.12.08. 15:20:37

Szlovák rendszàmmal jàrt Zsotika aki kinyalja Széles Gábor seggét hogy megéljeb a SZAR irásaiból BUNKÓ echos szereplésével ceds csak a drága szar cbás termékeket.Ez az emer egyTEHETSÉGTELEN F..z !

erol 2014.12.08. 15:21:31

A cba val csak egy baj van, hogy szar és drága (ja ez kettő).

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 15:24:21

@erol: Minden relatív, mivelhogy itt van a szomszédban. A többi pedig messze.

brumeszkosz 2014.12.08. 15:28:56

@♔bаtyu♔: @erol:

Hogy te mekkora barom vagy!!! orbán seggét nem itt kell nyalni!!!! Na huzzál innen!!!!

Brix 2014.12.08. 15:40:26

A CBA magától fog csődbe menni, mert szarok a termékeik és magas áron forgalmaznak. A franchise partnerek maguktól lépnek ki sorra belőle.... A CBA tulajdonosok svájci és angol cégeken keresztül viszik ki a jól megérdemelt profitjukat , amiből telik 100 milliós sportautóra és hatalmas jachtra Mexikóban... Vajon ők rendesen adóznak?

exilis 2014.12.08. 15:41:20

"Most már ráadásul azt sem lehet mondani, hogy a hazai szarabb, mert a legtöbb esetben jobb minőségű mint a külföldi."

Aha. Abban az országban, ahol csak az él meg aki lop csal adót kerül, ott pont az élelmiszeripar lesz az aki nem a lehető legolcsóbb anyagokból, mindent kispórolva, a technológiai előírásokra fittyet hányva állít elő termékeket.

Én pl. inkább iszom szlovák tejet, mert az alpesi legelőn legelő tehén teje pár fokkal jobb, mint a nyakig szaros magyar tarkáké.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 15:45:40

@brumeszkosz: Ilyenkor mit szoktak tenni? Elhúznak, te ostoba?
Blog b+, itt bizony hozzászólnak és kurvára nincs garantálva, hogy minden vélemény tetszeni fog neked idióta. Természetesen ha nem bírod el is húzhatsz, a faszomat se érdekli.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 15:48:48

@totorohun: És mit csinálsz, ha megbukott Orbán? Akkor is?

Muad\\\'Dib 2014.12.08. 15:50:25

@totorohun:
"...Én pl. inkább iszom szlovák tejet, mert az alpesi legelőn legelő tehén teje pár fokkal jobb, mint a nyakig szaros magyar tarkáké."
Ez kapitális baromság.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.08. 15:52:09

"Ha én Tesco, Auchan stb. lennék, ezen állítások után valószínűleg bizonyítékokért fordulnék a szerzőhöz."

Goodfriend haverotok, meg a többi szarkeverő baromarcú mikor áll elő a saját bizonyítékaival?

Vagy vannak, akik szabadon vádaskodhatnak, míg másoknak az első pisszenésre bizonyítaniuk kell nem csak a tényállításaikat, de a véleményüket is?

Vagy hogy?

Muad\\\'Dib 2014.12.08. 15:52:40

Amúgy a CBA igen s*ar minőséget produkál, sok tekintetben a Tesco is simán veri. Egy-két boltjukat leszámítva igen nehéz minőségi cucchoz jutni. De legalább drága...

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 15:55:55

@Muad\\\'Dib: Megnézi ki nyer a választásokon és ennek megfelelően választ tejet.
Komoly már itt a baj. :))))))))))))

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.08. 15:58:05

@totorohun:

"Én pl. inkább iszom szlovák tejet, mert az alpesi legelőn legelő tehén teje pár fokkal jobb"

Nocsak?

Szerintem Szlovákiában nagyon nem az Alpok szirtjei magasodnak :)

Másrészt a nagy tejgazdaságok tejelő tehenei kb. akkor látnak hegyi legelőt, amikor képeslapon megmutatják nekik.

Titimataifaaaro 2014.12.08. 15:59:14

@totorohun: "inkább iszom szlovák tejet, mert az alpesi legelőn legelő tehén teje pár fokkal jobb, mint a nyakig szaros magyar tarkáké. "

Alpesi legelő a Kárpátokban? Szerintem téged átb*sztak azzal a szlovák tejjel.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 15:59:17

@polyvinyl: Az pedig pláne összezavarná, ha még azt is tudná, hogy a tehenek gazdái magyarok.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 16:01:24

@Titimataifaaaro: Szerintem földrajzórán baszták át:)))

smartdrive 2014.12.08. 16:13:13

a betűtípusért 2 év letöltendőt adnék

miért 2014.12.08. 16:19:56

Úgy tűnik, zsótika nem sűrün jár vásárolni a haverok üzleteibe. Egyetlen más láncban nem találkoztam annyi lejárt vagy éppen lejáró élelmiszerrel, hibás és romlott zöldséggel vagy gyümölccsel, mint a lázárék szatócsboltjaiban. És ez a tapasztalatom a prima? láncuk üzleteiben is.

miért 2014.12.08. 16:21:32

Egyébként zsótika biztosan megszokta otthon azt a mocskot, rendetlenséget mely a legtöbb baráti üzletben fogadja a 'látogatót'.

impala 2014.12.08. 16:23:47

@polyvinyl: nagyon várom már, hogy Ildike feljelentse!
akkor bizonyítani kell, és kiderül, ki a sáros.
én nem akarok előre ítélkezni.

Titimataifaaaro 2014.12.08. 16:29:18

@♔bаtyu♔: Az is lehet. De talán egyszer azt is megtudja, hogy az alpesinek hívott tej ugyanolyan nyakig szaros tejgazdaságokból származik, mint a többi, és pusztán azért hívják alpesinek, mert a takarmány egy részét alpesi legelőkről szerzik be, és azt a tejet sem az Alpok rétjein szabadon legelésző lila tehenek adják

ekat 2014.12.08. 16:30:33

@miért: Ugyanez a tapasztalatom, tőlünk két perc gyalog egy CBA Príma, és 5 perc egy TESCO. Utóbbi minden létező szempontból jobb, és ebből - a mérete miatt - csak a választék lenne az evidens. De a TESCO-ban van nagyobb tisztaság, nagyobb rend, nem büdös, frissebb zöldség/gyümölcs, és normálisabb kinézetű és viselkedésű eladó. Ha nem tartanának Jókenyeret és Cserpes termékeket, be nem tenném a lábam a CBA-ba.

sanyix 2014.12.08. 16:36:38

@polyvinyl: tudod van arrafelé egy kis "dombság" amit Tátrának hívnak ;)

wolves84lb 2014.12.08. 16:46:16

@♔bаtyu♔: te nyomorult...ha a fasz szíjjártónak 35 éves fejjel még mindig anyuék adnak kölcsönt, faszt keres bazdmeg a miniszteri székben?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.08. 16:47:01

@sanyix:

Persze hogy tudom. Csak a ballib szótárban tiltott szó az, hogy Kárpátok :)

wolves84lb 2014.12.08. 16:49:22

@polyvinyl: még mindig ezen habzik a szád, te majom? (ásít)

2014.12.08. 16:49:34

Sok idióta narancsos birka. Azt se tudják mit is jelent a multi. A MOL vagy a CBA vagy az OTP multi? Bizony mind az. Szerinted mit kell csinálnia pl. a MOL-nak, amikor a világ másik végén talál olajat és az ottani leányvállalata nyereséget ér el?
A multiellenesek, mint itt sokan, azt gondolják, hogy tartsa a nyereségét Irakban, mert ott kell felvirágoztatni a gazdaságot. Ugyanis, ha azt gondoljátok, hogy a nyereséget hozza Magyarországra, mert hát a MOL egy magyar cég, hiszen magyar állami tulajdon van benne, akkor mindezt miért sajnáljátok a TESCO-tól, ami egy angol cég. Az egyszeri iraki szemében a MOL ugyanolyan gonosz multi, mint a SHELL vagy a BP. Amint egy magyar cég (szerencsére jó sokan vannak) külföldön kezd terjeszkedni, azonnal gonosz multivá válik. A CBA is kizsákmányolja szegény felvidéki magyarokat azzal, hogy boltot nyit ott?

Netuddki. 2014.12.08. 16:53:26

Faszt kell állandóan ennek a bajor vagy miatököm fideszes orbánfarturkásznak a böfögéseivel foglalkozni!

Netuddki. 2014.12.08. 16:55:14

Lassan keresni kéne már egy cba (arabul abc) boltot, hogy végre én is bojkottálhassam...

inuitdog 2014.12.08. 16:57:48

Ezzel a gondolatmenettel a CBA vezér is vehetett volna magyar összeszerelésű Mercedes CLA-t vagy Audi TT-t. Egyetlen pozitívum, hogy magyar rendszám van rajta. Egy 887 lóerős hibridre mennyi a regadő?

2014.12.08. 17:02:40

@♔bаtyu♔: "én a magyar tulajdonú üzletláncokat támogatom"

Ki a faszt érdekel a problémád, nyomorék? Írasd rájuk az egyszázalékodat, add oda nekik a fél fizetésedet és legyél boldog! De ameddig még piacgazdaság van, én nem gazdagítom a tolvajokat, hanem ott vásárolok, ahol akarok. Ahhoz viszont semmi közöd, se neked, sem a tolvaj, korrupt pártodnak.
Kérdezzél bátran, ha nem tudsz valamit, jó pénzért segítek.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 17:02:40

@wolves84lb: Ez b+, a te problémád, mi vagyok én a pszichológusod?

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 17:03:50

@Jules Verne: De miért vagy ezen te felháborodva?????? Te normális vagy b+?

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 17:05:28

Ez jó. Idejön , aztán azon idegesíti magát, hogy más véleményt olvas. Egy blogon.

inuitdog 2014.12.08. 17:07:15

A regadó kalkulátor szerint 76.000 Ft-.ot kellett a 230 milliós gépre fizetni. Jól járt vele az állam, így már nem volt probléma a magyar rendszám.

2014.12.08. 17:07:33

@♔bаtyu♔: " ha folyamatosan veszteséges, mégis mit keres még itt."

Két dolog, ami veszteséges, mégis milliárdokat tol bele az állam a zemberek pénzéből:
BKV/BKK (vagy hogy hívják most éppen)
profi fociliga

Ezek után ne ugasson a fidesz arról, hogy a multiknak azért kell menniük, mert veszteségesek.

De gyanítom, hogy a valóságban Simicska cégei is adózhatnának többet, ha nem használnák ki ugyanazokat a kiskapukat, mint amik miatt a multikra fúj a kormány.

Tudom, máséban a szálkát is, sajátban a gerendát se, meg minden szentnek maga felé hajlik, de akkor legyen vér a pucájukban és mondjanak igazat, ahelyett, hogy hazudoznak éjjel-nappal, ahogy gyurcsányék tették.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 17:09:52

@Ylim: Bevallom, nem nagyon érdekel az, hogy a CBA fideszes. Az sem zavarna, ha MSZP-s lenne.

Magyarok.

KUHULIN 2014.12.08. 17:12:19

Inkább meg kéne köszönni, hogy pl. a Tesco a veszteségei árán is jobb vásárlási feltételeket és jobb minőséget biztosít Magyarországon!

slowMotion 2014.12.08. 17:13:33

Az a szutyok CBA a kereskedelem alja. LEGALJA. Szigorúan polotikamentesen.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 17:13:37

@KUHULIN: Menjél aztán köszönd meg nekik. Valaki megakadályoz benne?

lavór 2014.12.08. 17:14:44

A Fidesz már saját zsírján serceg. Lassan oda is kozmál. Egyék meg, amit főztek.

2014.12.08. 17:15:30

@♔bаtyu♔: Te nagyon hülye, úgy nézek én ki, mint aki ideges? Mintha a pártodban lopnák magukat hülyére a csicskák, talán ettől zsongtok az összes blogon, szarházi. A ti fizutok is lopott pénzből van, az adófizetők pénzéből. Ha csak nem számla nélkül dolgoztok, egyszer elő fognak titeket vakarni. Tolvajokat védeni bűntetlenül nem lehet.

KUHULIN 2014.12.08. 17:15:35

@Ylim: Igen. A BKK-t meg kellene szüntetni, mert veszteséges. Minek a tömegközlekedés egy fővárosban, nem?

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 17:16:15

@Jules Verne: Takarodjál már b+, a jobbikra szavaztam. Most akkor lefagysz te ostoba?

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 17:16:48

@Jules Verne: Ja, igen, úgy nézel ki mint aki ideges.

KUHULIN 2014.12.08. 17:17:13

@lavór: Ezt még hányszor fogod leírni 2018-ig? :)

2014.12.08. 17:17:40

@♔bаtyu♔: "Magyarok. "

Tévedsz, a magyarok nem tolvajok.

lavór 2014.12.08. 17:18:00

@KUHULIN:

Álmodj, királylány! :D

2014.12.08. 17:20:30

@♔bаtyu♔: "a jobbikra szavaztam"

Hazudsz, nyomorék. Különben is egykutya: nemzetrontó banda mindkettő.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 17:25:39

@Jules Verne: Hát akkor ezt b+, kend a hajadra.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.08. 17:33:52

@roli101:

"Ugyanis, ha azt gondoljátok, hogy a nyereséget hozza Magyarországra, mert hát a MOL egy magyar cég, hiszen magyar állami tulajdon van benne, akkor mindezt miért sajnáljátok a TESCO-tól, ami egy angol cég. "

-

Hülyének lenni szabad, csak az eszet ne osszad, ha neked is kevés adatott. Nem mindegy, hogy a multi az ADÓZOTT nyereségét viszi haza, vagy az adótartalmat is viszi aza dózás előtti nyereségével, mert úgy gondolja, jobban jár, ha inkább egy adóparadicsomban adózik az után a nyereség után, amit a hülyemagyar összehordott neki.

A Juncker-botrányról hallottál? Meg hogy mi köze a konzumidióta csürhe agyonimádott multijának a luxemburgi adóparadicsomhoz?

Na ezeknek olvass utána.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 17:36:06

@polyvinyl: Nem is érti. MERT AZ NEM MAGYAR!

2014.12.08. 17:46:55

@polyvinyl: "Nem mindegy, hogy a multi az ADÓZOTT nyereségét viszi haza, vagy az adótartalmat is viszi aza dózás előtti nyereségével, mert úgy gondolja, jobban jár, ha inkább egy adóparadicsomban adózik az után a nyereség után, amit a hülyemagyar összehordott neki."

Na, ennek fuss neki még egyszer, te büdös Orbán-kommunista! Szerintem, még te sem érted azt amit ideokádtál. Továbbá: tegyük fel, hogy te mol tulajdonos vagy, sőt reál részvényeid is vannak. A horvát népet sanyargatja a kormánya, ráadásul a magyar multik kitalicskázzák a pénzt az országból. Kérdés: te otthagynád a horvát népnek a nyereségedet, mint tulajdonos? Erre válaszolj, gazember!

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 17:51:00

@Jules Verne: Tudod hogy van, a teszkó innen ne talicskázzon ki semmit, mi viszont más országból ha tehetjük, igen.

Mit olyan nehéz ebben felfogni?

Nbl 2014.12.08. 17:58:33

@♔bаtyu♔: Aztán miért is nyilvánvaló? Kontraszelekció, mond ez valamit? Ha megveszed a magyart csak azért mert magyar (meg mert a Vezénylő Tábornok azt mondta), akkor nem kényszeríted rá a magyar termelőt a piaci versenyre, aminek idővel a végeredménye az lesz, hogy szart veszel meg drágán, a termék maga pedig totálisan versenyképtelen lesz. Volt már erre példa a világtörténelemben, elég csak megnézni, h a KGST mit tudott előállítani milyen áron és ugyanezt hogy csinálták a Közös Piac országai.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 18:01:43

@Nbl: Nem azért veszem meg a magyart, mert a vezénylőtábornok ezt mondta, hanem azért, mert a magyar megvételével magyar munkahelyeket támogatok.

Gyurcsány idejében is előnyben részesítettem a magyart. Igen, akkor is ha drágább volt.

Okfejtésed pedig egy baromság, a piacon kb. 20 féle magyar kolbászt vehetsz és legalább 40 féle sajtot, az üzleteket bele sem számítva. Van verseny ne szarjál be.

Kizárólag jó minőséget veszek.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 18:09:12

Hihetetlen, hogy a ballibsik mennyire le vannak maradva. Hogy a faszba akartok ti nyerni? A forgalmazott magyar élelmiszerek aránya 30%-ról 80%-ra nőtt. Az Auchan vajpultjában a magyar vaj abszolút uralkodó és OLCSÓBB mint a külföldi, hiszen nincs a pálya manipulálva. A szlovák tej az Auchanban már NEM olcsóbb mint a magyar.

Térjetek már magatokhoz, pontosan azt az utat járjuk be mi is mint az osztrákok, svájciak, németek bejártak és járnak most is.

2014.12.08. 18:12:50

@♔bаtyu♔: " Tudod hogy van, a teszkó innen ne talicskázzon ki semmit, mi viszont más országból ha tehetjük, igen. "

Azon gondolkodom, hogy honnan szerezzek neked piros tagkönyvet, mert a fideszes kommunistáké narancssárga. A jobbikos nyomorékoknál milyen színű a bandatagsági?

kewcheg 2014.12.08. 18:13:33

én vásárolnák itt miskolcon cba-ba, de nem tudok egyet se, hozzánk nem jutott el. átlag pedagógus házaspár vagyok,panel, sárgabusz,szeretjük a népnemzeti boltot,mégha atulajdonosa autója árát én csak 582 esztendő alatt keresem is meg. szívesen adnák neki pénzet hogy még több legyen, az árujáért,mert sok jót hallottam róla, főleg hogy magyar és nem multi. nyáron pár éve eljutottunk nyaralni balcsira 4 napra, gyerekekkel, gyakran mentem a közeli cba-ba reggeli,ebéd vacsoráért. egy kenyér nem több mint alig 500 ft-ba került tej is volt 350 ért, így nekünk nagyon megérte a nyaralás. az eladó Balák Mónika stílusú volt (Fapad) köpött,rúgott, beszólt csak cserébe nem volt olyan szép....de elnézzük,mert magyar cég, ugyanúgy ahogy elnézzük vezéreinknek a milliárdos házaikat,jahtjaikat, festményeiket,óráikat, hiszen magyarok, a mieink, most miért, jobb lenne egy külföldi ...?

2014.12.08. 18:15:09

@♔bаtyu♔: " a magyar megvételével magyar munkahelyeket támogatok"

Nem csak büdös, hanem hülye bolsevik is vagy: te nem magyar munkahelyeket támogatsz, hanem sportkocsi tulajdonos tolvajokat. Marha.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 18:15:23

@Jules Verne: Ez mitől fideszes gondolkodásmód te ostoba? Ez egy önző gondolkodás mód.

Értem, a magadfajta ballibsi aggódik a teszkó nyereségéért. Na látod, ezért vagytok még mindig a kukában. Mi a többiek nem aggódunk. Mi a magyar nyereségért aggódunk.

Nbl 2014.12.08. 18:17:20

@♔bаtyu♔: Jaja biztos baromság az okfejtésem, a Lada is jobb volt az Opelnél, ugye? Mondom megint, ha csak azért veszed meg m,ert magyar, az kontraszelekciót eredményez. Ha azért veszed/vesszük meg mert ár/minőség arányban legalább ugyanolyan jó, akkor nyilván hogy én is azt veszem. De _csak_ azért mert magyar, nem fogok megvenni semmit, a hetes számú párttagkönyv tulajdonosa viszont éppen erre buzdít.

2014.12.08. 18:20:02

@♔bаtyu♔: Miközben nagy tempóban szaporodsz családon belül, olvasod is a kérdéseket vagy csak böfögsz itt a nagyvilágba századvéges zsozsóból?

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2014.12.08. 18:22:33

Bayer cikke egyszerre leplezi le két hazugságát.
Az egyik a tőle hetente megszokott zsidózás. Miért? Mert a zsidó tulajdonosi körrel rendelkező CBA boltokba megy vásárolni. (Tényleg vásárol ott.)
A másik a magyarkodás. Miért? Mert hazafias tettnek mutatja egy zsidó boltban való vásárlást, amiből a profit offshore paradicsomba távozik.
Szerintem a két dolog közül sem a zsidókkal nincs baj, sem a trükkös vállalkozásokkal. Bayer szerint mindkettő rossz. Ennek ellenére vásárol ott, propagálja és hazafiságnak állítja be.
Miért van nála ez az ellentmondás?
Mert a pénz a CBA-n keresztül Fideszhez kerül és ez felülír mindent.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 18:23:58

@Nbl: Baromság az okfejtésed, mert a magyar termékek között igen jelentős a piacért való küzdelem.
Ki kellene néha menned a piacra, de elmondanám, hogy az Auchanban kb. 12 fajta magyar tejet találsz.

Az autós példát pedig felejtsd el, majd ha saját erőből, tőkéből autót gyártunk elővehetjük.

Még mindig nem érted. A lényeg az, hogy verseny a magyar termékek között legyen. Te sem gondolod komolyan, hogy a pancsolt olasz tömegbornak kellene versenyezni a magyar fajborokkal ugye? Pedig nagyjából egy árban vannak.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 18:25:21

@Jules Verne: Kezdjük ott, hogy normálisan te hozzá sem tudsz szólni, nehogy már veled vitázzak b+.

_most_ 2014.12.08. 18:39:48

a multik nem politizálnak, a cba igen, szerintem gusztustalan, hogy a fideszes korrupciót kihasználva akarnak meggazdagodni, ahelyett, hogy minőségi szolgáltatást kínálnak, lehet a fideszes birkákat a nemzeti maszlaggal be lehet hülyíteni, de a cba vezetőket csak a saját meggazdagodásuk érdekli.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 18:39:55

Orbán az első lépést elérte, a multiban a magyar termékek ára már nagyon magas.

Hátra van a második lépés, a multi legyen magyar.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 18:40:50

@_most_: Te csak azt hiszed, hogy a multik nem politizálnak. Legfeljebb nem beszélik meg veled éppen kiket támogatnak.

Nbl 2014.12.08. 18:41:25

@♔bаtyu♔: Ha egy árban van a pancsolt olasz tömegbor meg a magyar minőségi, akkor mi a gond, ki az a barom aki szart vesz azért a pénzért amiért minőséget is kapni? Csak ehhez akkor megint nem az kell, h az a bor magyar legyen, hanem legyen ugyanazért a pénzért jobb. Akkor ki is nem érti?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.08. 18:47:33

@Jules Verne:

Szerintem te meg kapd be a faszomat, arra talán jó vagy. Adózási tanácsokat viszont senkinek ne adj :)

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2014.12.08. 18:47:47

Jaja, 'a multi legyen magyar!'.
Magyar fülhöz magyar telefont, magyar irodába magyar számítógépet, magyar termékhez csak magyar acél, magyar autóba magyar benzin stb...

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 18:49:35

@Nbl: Gondolod, hogy mindenki olyan tudományosan vesz bort mint te? Egy Auchan méretű helyen rendesen fogy ám a bor. Te egy értelmes ember vagy, de még neked sem esik le, hogy a faszba tudják pld. a spanyol paradicsomot olcsóbban adni mint a magyart, holott drágább az előállítása, többet utazik. Meg vagy arról győződve, hogy a magyar gazda nem ért hozzá és effélék.

Naponta halljuk, hogy ingyen nem adnak semmit, de bármelyikőtök készségesen elhiszi, hogy a magyarral egy áron árusított svájci ementális sajt a magyarnál akár még jobb minőség is lehet. Na csak azért mert nem az, nem is lehet. Mert ha az lenne, akkor nem ennyi lenne az ára és el lehetne adni máshol is.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.08. 18:50:05

@Nbl:

"akkor nem kényszeríted rá a magyar termelőt a piaci versenyre"

Egymással nem versenyeznek a magyar termelők, ugye?

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 18:50:27

@Madnezz: Nagyjából pontosan így. De mi ebben a gond?

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 18:57:04

@polyvinyl: Nem értem, ezek nem járnak bevásárolni? Itt szakértenek, de fingjuk nincs, mi van a piacon. Vagy mi van pld egy Sparban.

zsoltix 2014.12.08. 18:57:22

Hülyeség. Igaz Magyar csakis a Skála Coop-ban, vagy a Centrumban vásárol. Esetleg az ÁFÉSZ-nál.

2014.12.08. 19:02:07

@KUHULIN: Ezt is írtam a hozzászólásomban: "Ezek után ne ugasson a fidesz arról, hogy a multiknak azért kell menniük, mert veszteségesek."
A BKK csak arra volt példa, hogy ha igaz lenne, amit a fidesz állít, miszerint a veszteség miatt van baja a multikkal, akkor a közpénzből üzemeltetett veszteséges tevékenységeket is fel kellene számolni. Vagyis a fidesz hazudik. Nem mintha valaha bármiben is igazat mondtak volna.
Persze ha nem akarod érteni, akkor nem fogod érteni.
Ha meg nem vagy képes megérteni, akkor talán kommentelned sem kellene.

@♔bаtyu♔: Akkor te vidd a CBA-hoz a pénzedet, de hadd adasson már meg mindenkinek, hogy eldönthesse, hol akarja eldönteni a pénzét (tudod szuverenitás). Részemről teljesen mindegy, hogy külföldi szarházi vagy magyar szarházi zsebébe landol a végén a pénz, sőt, ha magyar szarházi lop magyartól, akkor kétszer annyira szarházi, mint a külföldi. És bizony a CBA vezetősége fikarcnyit sem különb akármelyik multi vezetőségénél. Ugyanolyan gecik az alkalmazottaikkal és a beszállítóikkal, ráadásul ahelyett, hogy valódi versenyben igyekeznének jobbak lenni a multiknál, politikai segítséggel nyomják le őket. Ettől a vásárlóknak kicsit sem lesz jobb (sőt, versenytárs híján az árak még magasabbra szöknek majd), csak a CBA vezetőség tud nagyobb házat, nagyobb autót venni és többször nyaralni járni, valamint a fidesz felé többet visszaosztani, és sajnos ezek egyike sem a magyar gazdaságot és magyar népet fogja gyarapítani.

KUHULIN 2014.12.08. 19:04:52

@Madnezz: "Mert a zsidó tulajdonosi körrel rendelkező CBA boltokba megy vásárolni. (Tényleg vásárol ott.)"
Ezt honnan is tudjuk?

scandalstone 2014.12.08. 19:06:57

Szíjjártó háza DUNAKESZIN van, nem BUDAKESZIN, javítsd már ki. Szokásos ballib slendriánság. Bayer Zsocának most ég a pofáján a bőr, a korrektúrába inkább Pindrochot küldi maga helyett péntekenként. Ciki ez a sok fideszes botrány, már neki is.

KUHULIN 2014.12.08. 19:07:08

@Ylim: Fölösleges az almát a körtével összehasonlítani! (Persze, ha tök hülye vagy, akkor mind1)!

Blog Boss 2014.12.08. 19:13:32

@♔bаtyu♔: Fura egy logikája van. Aki meg nyereséges, azt meg azért üldözi el. :)

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 19:14:01

@Ylim: És ezt ki nem szarja le? Nem te vagy a lényeg, hanem a többi. Aki többségében MÁR magyar árut vesz.

Te kihalsz, a többi ballibsivel együtt és megmondom miért. Mert ezzel a mentalitással már nem lehet kormányozni. Túl erős a verseny. az osztrákok, spanyolok németek, angolok, franciák az érdekeik mentén lépnek fel és mi velük versenyzünk.

Egyszer majd te is felfogod, hogy a munkalehetőség, az ország sikeressége fontosabb mint Orbán vagy Gyurcsány, vagy mint a cigányok, zsidók. A CBA egy tünet, megjelent a magyar vállalkozó. Még nem túl erős, de erősödik. Még támogatni kell, ahogy az osztrák is támogatja az osztrákot, német a németet. Soha nem lesz már az ami Gyurcsányék idejében. Nincs is értelme, hiszen csak belebukni lehet. A magyar nem ideológia kategória mint itt egy két ostobábbja hiszi, hanem mögötte magyar munkavállalók, magyar tulajdonosok és magyar érdekek vannak.

Blog Boss 2014.12.08. 19:16:14

@♔bаtyu♔: Egyáltalán nem az az érdekem, hogy mindenből a hazait vegyem és hazainál, mivel azzal kizárnám a versenyt , nem késztetném őket fejlődésre-fejlesztésre és konzerválnám az akármikor viszonyokat.

Blog Boss 2014.12.08. 19:17:45

@♔bаtyu♔: Vásárolgass te a CBA-ban, hogy fedezete legyen a Fidesz hazug kampányokra, amit stikában fedeznek.

Blog Boss 2014.12.08. 19:19:59

@sa@♔bаtyu♔: Osztán honnan tudod, ki a tulajdonosa a frenchise jognak egy adott üzletben? Lehet az arab is.

sanyix 2014.12.08. 19:20:05

@♔bаtyu♔: hanem a cba talicskázzon ki?

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 19:20:22

@Fid Ace: És akkor mi van? Egy külföldi bank simán lehet nyereséges. Most akkor az idők végezetéig garantáljuk ezt nekik?

Nem kell ebből tragédiát csinálni, Orbánék 2010-től elkezdték erősíteni a magyar tulajdonosi kört. Nagy volt a nyomás. Ez most még erősebb lett és még nagyobb a nyomás. Igen, 5 év múlva jó ha 20% lesz a külföldi bankrendszer részesedése és van egy gyanúm, nyereséget nem termelő és ezután nem adózó külföldi cégeknek is hamarosan végük.

De mégis te nem magasabb GDP-t, több munkalehetőséget, olcsóbb energiát , pörgő magyar gazdaságot akarsz a külföldiek zsarolási potenciálja nélkül?

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 19:22:17

@Fid Ace: Nem az a lényeg, hogy neked ez legyen az érdeked, a lényeg az, hogy a többségnek ez legyen az érdeke.

De úgy tűnik, a többség már kezdi felfogni, a magyar termékek részaránya ugyanis elég szépen nő.

_most_ 2014.12.08. 19:22:57

@♔bаtyu♔: értem, szóval Magyarország érdeke, hogy miközben a cba éhbérért dolgoztatja a magyar dolgozókat, aközben a magyar vezetők az extraprofitból 100 milliós sportkocsikat vesznek. A magadfajta agyhalottaknak tényleg mindent be lehet adni nemzeti mázzal leöntve, gondolom mész majd birkementre, hogy megvédd a felcsúti gázszerelő milliárdos osztalékait :D

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 19:23:22

@Fid Ace: Hagyjál már ilyen baromságokkal b+, nem vagyok pszichológus. Ki a faszt érdekel ez?

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 19:23:57

@_most_: Szerinted a teszkóban nem éhbérért dolgoznak te ostoba?

Blog Boss 2014.12.08. 19:24:57

@♔bаtyu♔: Zsoltika egyik hülyeséget írta a másik után. Kik a hazaárulók a cikke végén? A multik? Vagy akik kis pénztárcájuk miatt kénytelenek olcsóbb helyen venni, még a ruhájukat is? A fideszesek mennyi szart vettek, mivel van tele a lakásuk, csupa szükséges holmival? Mikor tetőkertekre költenek milliókat? Más cégbe átrakni a nyereséget az is adóköteles. Feltalálta a spanyol viaszt, ami nem létezik.

Gyorgy Nagy 2014.12.08. 19:25:53

Batyu kommetei egy BATYU F..ZT se ÉR !

_most_ 2014.12.08. 19:26:52

@♔bаtyu♔: épp ez az, a magyar cba ugyanúgy kizsákmányolja a magyar dolgozókat, mint a multik, csak az a különbség, hogy multik otthon rendes béreket fizetnek, míg a magyar cégek nem, ezt jobb helyeken hazaárulásnak hívják.

Blog Boss 2014.12.08. 19:27:09

@♔bаtyu♔: Nem az elszigetelődés az érdek, és a versenyképtelenség, jóember. Vedd a kétszer olyan drága cikkeket, hogy minél tovább tudják árulni.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 19:28:07

@Fid Ace: Én leírtam a saját álláspontomat egy CBA-ról szóló blogban. Ezt talán beszéld meg akkor Bayerrel, engem nem érdekel.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 19:28:41

@Fid Ace: Menj már el b+, egy kurva piacra.

Blog Boss 2014.12.08. 19:29:02

@_most_: És a bevételük sem a minimálbér külföldön, mint nálunk, ugyanis annyit tudnak költeni az emberek.

Blog Boss 2014.12.08. 19:29:58

@♔bаtyu♔: Akkor mi lesz? Ott a drágábbat veszed meg, akkora hazafi vagy?

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 19:30:26

@Fid Ace: Amúgy a piacon a tóalmási jóval olcsóbb mint a Sparban. A nyerstej dettó.

Ugye kitalálod hová járok, az elméletedet a drágább magyar termékekről pedig feldughatod.

Blog Boss 2014.12.08. 19:30:54

@♔bаtyu♔: Hát érdekeljen, ha hazug módon érvel Bayer. Te meg ésszerűtlenül.

Blog Boss 2014.12.08. 19:31:40

@♔bаtyu♔: Szóval nem a CBA-van vásárolsz, hanem a jóval olcsóbb piacon. Akkor mit teszed itt magad? :P

_most_ 2014.12.08. 19:32:04

@Fid Ace: szerintem az agyhalott fideszes szívesen dolgoznának akár közmunkásként is a cba-ba, csak hogy a fideszes oligarchák minél több sportkocsit vehessenek :D

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 19:32:07

@Fid Ace: Már mondtam, hogy nem vagyok a pszichológusod. Ha téged zavar Bayer, ird be a gugliba, hogy olcsó pszichológus, ne engem fárassz.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 19:32:59

@_most_: Én szeretek olcsón, jó minőséget vásárolni. Veled ellentétben, aki egyébként nem tűnik valami nagy zseninek.

Blog Boss 2014.12.08. 19:33:16

@_most_: Miféle hazaárulás? Mindenhol a helyi viszonyoknak megfelelően fizetnek, különben bezárhatnak. A magyarok sem ennyit fizetnek külföldön, mert a kutya nem dolgozna nekik, főleg Németországban.

Blog Boss 2014.12.08. 19:33:54

@♔bаtyu♔: Egyelőre neked kell pszichológus, ha a piacot reklámozod, de a CBA-ért sírsz.

Blog Boss 2014.12.08. 19:34:48

@♔bаtyu♔: Értendő, nem a céget nézed. Akkor?

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 19:34:54

@Fid Ace: MAGYAR TERMÉKEKET VÁSÁROLOK, HA TEHETEM. B+, hányszor írjam le. Nekem tökmindegy, hogy CBA, vagy piac, vagy Auchan. Mondjuk, teszkóban tényleg nem vásárolok, nincs is a közelben.

_most_ 2014.12.08. 19:36:09

@♔bаtyu♔: ha szerinted a cba olcsó és jó minőségű, akkor súlyosan fogyatékos lehetsz, netadót fizeted rendesen? :D

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 19:36:43

@Fid Ace: Miért reklámoznám, így is kurvanagy ott a tömeg. Te vagy sajnos elég ostoba. Leírom, hogy piac és te rögtön jössz, hogy reklámozom. Bevallom, kurvára nem érdekel te hova jársz, felőlem mehetsz a teszkóba is.

Blog Boss 2014.12.08. 19:37:01

@♔bаtyu♔: Versenyképesség kell jóember a GDP-hez, nem magyar tulajdon. Most dőlt be Töröcskei szétlopott bankja, kell még több, ugye?

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 19:37:56

@_most_: Esetleg tudnád idézni ezt a mondatot, vagy te leírtál valamit, amit nekem tulajdonítasz. Nem gondolom, hogy a CBA jobb minőségű lenne, mint pld. a Spar. A piacról viszont gondolom.

Olvasd már el b+, miket írok.

_most_ 2014.12.08. 19:38:14

@Fid Ace: az is szép lesz, mikor a fideszes tulajdonú bankok szép sorban csődbe mennek, mert nem értenek hozzá :D

Blog Boss 2014.12.08. 19:38:41

@♔bаtyu♔: Eddig nem ezt írtad. Szoktál emlékezni arra, hogy mit írsz? :P

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 19:39:17

@Fid Ace: Látod ennyire ostoba vagy te. Szart érsz te azzal, ha a Raffaisen versenyképes. A GDP mögött ott lesznek a kamu számok.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 19:40:11

@Fid Ace: Eddig mit írtam? Itt lehet ám idézni. CTRL-C, CTR-V.

Blog Boss 2014.12.08. 19:40:26

@_most_: Addig erkölcsös vezetőink megint kapnak VIP kamatokat és VIP kölcsönöket, mint a Postabanktól, Princz-től. :P

_most_ 2014.12.08. 19:40:34

@♔bаtyu♔: én a cba-ról írtam, te arra reagáltál, szó nem volt piacról se én kommentemben se tiédben, de piaccal nincs bajom, szóval azzal nem vitázok.

Blog Boss 2014.12.08. 19:41:26

@♔bаtyu♔: Szerintem ezt te sem érted. :)

Vili Doli 2014.12.08. 19:47:34

@kewcheg:
:-)))))))))))))))))))))
:-)))))))))))))))))))))))
:-))))))))))))))))))))))))))))))))
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ezért a kommentért már megérte ma felkelni!
:-DDDDDDDD

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.08. 19:52:47

@Fid Ace:

"@♔bаtyu♔: Szóval nem a CBA-van vásárolsz, hanem a jóval olcsóbb piacon. Akkor mit teszed itt magad? "

Zöldséget, gyümölcsöt, tojást épeszű ember a piacon vesz, meg a zöldségesnél, nem a multinál. Húst, hentesárut épeszű ember a hentesnél vesz, nem a multinál.

Aki piacra jár, az messze normálisabb, mint az, aki bepakolja a fonnyadt szart, meg a büdös húst a multinál a kosárba, csak, mert most a prolik között az a divat.

2014.12.08. 19:56:02

@KUHULIN: Milyen alma meg körte? Én vállalkozásokat látok, ahol az egyiket a veszteségei miatt büntetik, a másikat meg pénzelik.

@♔bаtyu♔: Munkalehetőség? A multik kizavarásától nem lesz több munkahely. Sőt, kevesebb lesz. Persze, ha tényleg fájna a multik multisága, akkor a többi multit is illene eltakarítani (tudod, autóösszeszerelő üzemek, gumigyárak, elektronikai összeszerelő üzemek stb), hiszen ők sem hagyják nálunk a nagy zsét. Hülyék is lennének, hiszen az ő céljuk is a haszonmaximalizálás.

És pont engem ballibsizel, aki az igazi piaci versenyt hiányolja a magyar gazdaságból a kommunista módszerrel felülről irányított gazdaság helyett? Akkor te meg kommunista vagy?
És inkább vagyok liberális, mint cigányozó, zsidózó náciszerű valami, aki nagyonmagyarkodással igyekszik takarózni.

A CBA pedig valóban tünet. A politikai befolyásra, az oligarchaságra, a korrupcióra. Ez megy most hazánkban.
És ha azt gondolod, hogy a kormányban, a kormánypártban és az általuk istápolt cégek vezetőségében bárkit is érdekel, hogy mi van ezzel az országgal, akkor téged nagyon félrevezettek.

Az már jó jel, ha próbálod meglátni, hogy mi van tőlünk nyugatabbra (bár még csak azt látod, amit valakik láttatni akarnak veled, mint 25 évvel ezelőttig 40 éven át). Tudod azokban az országokban, ahol jóval magasabbak a jövedelmek, mégis olcsóbban termel a gazdaságuk.
Tudom, hogy ott sem fenékig tejfel az élet, de a nyugat nélkül Magyarország életképtelen. Éppen ezért, nem őket kellene mindenért hibáztatni, hanem eltanulni tőlük mindazt, ami hatékonyabbá, sikeresebbé teszi őket.
Persze egy nagyonmagyar sosem fogja elismerni, hogy a magyarok problémáit alapvetően és jelentős részben maguk a magyarok okozzák, mert könnyebb másra mutogatni, gyűlölködni, mint gondolkozni.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.08. 20:00:57

@Fid Ace:

"@_most_: Miféle hazaárulás? Mindenhol a helyi viszonyoknak megfelelően fizetnek, különben bezárhatnak. "

A helyi minimálbért a kormány állapítja meg.

Minden év végén megy a hiszti a külföldi multinál, hogy elhagyja az országot, mert nem akarja kifizetni a magasabb minimálbért, és nem akarja hozzáigazítani az afölött dolgozók bérét.

Magyar cégek is hörögnek, de messze a multi a leghangosabb.

Tudod miért?

Mert a szockóknak az volt a rögeszméjük, ahányszor csak kormányon voltak, hogy Magyarország akkor lesz versenyképes, ha a bérek a béka segge alatt vannak, és olcsón dolgozik sokat a hülye magyar.

KUHULIN 2014.12.08. 20:05:20

@Ylim: Nem jól látod. A BKK tényleg veszteséges és ha nyereségessé tennék, akkor nem nagyon tudná megvenni az átlag a bérletet. A Tesco pl. meg csak papíron. Ez különbség. Ezért nem jó példa. A BKK nem klasszikus vállalkozás.

hosaka 2014.12.08. 20:14:25

Úriember nem vásárol CBA-ban, amíg bárhol máshol is vásárolhat. Ez van. Pár szaros bolt a Föld felszínén. Bayer úr a saját pénztárcáját nézze megafonnak és kéretik abba belepofáznia. A story többi része (össze-vissza hazaárulózó alkoholista) nem érdekes.

Blog Boss 2014.12.08. 20:18:07

@polyvinyl: Emeld fel a bérüket és felemelik az árakat. Vagy bezárnak.

Blog Boss 2014.12.08. 20:20:08

@polyvinyl: Nem mindenki nyugdíjas drágám, hogy a piacokat bújja, hanem kiesik a munkahelyéről 5 óra után és keres valami üzletet. Nem piacot, mert az zárva van.

hosaka 2014.12.08. 20:32:56

@polyvinyl: "Mert a szockóknak az volt a rögeszméjük, ahányszor csak kormányon voltak, hogy Magyarország akkor lesz versenyképes, ha a bérek a béka segge alatt vannak, és olcsón dolgozik sokat a hülye magyar."

Orbán úrnak sikerült fordítania a szemléleten? A szándéknak ott kell lennie, ez a szép ember nem hazudhat. Nem bírna. KISZ titkár és "liberális" szájtépő is csak munkahelyi baleset miatt volt, nem szándékosan. Kizárt, hogy szándékosan baszta szét a magyar oktatást is. Csak újabb baleset. Ott sem volt.

Talán az marad hülye, aki ezt a moslékot beveszi. Ennyi esztendő alatt a lepkefingnál valamivel több eredménynek kellene már látszania. Nos, hol? Mutasd.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 20:33:05

@Ylim: Rövidebb lére eresztem: A nyugattól bizony el kell tanulni az érdekvédelemet, érdekképviseletet, nacionalizmust is. El lehet képzelni mi lenne pld. az osztrák gazdákkal, ha rájuk engednék a magyar krumplit azzal a jelszóval, hogy dehát olcsóbb. Ott a kormány ebbe szinte azonnal belebukna.

Ahogy szerintem szerencsére már csak olyan 10 éven belül hasonló esetben az itteni is. Persze, hogyne lenne piacgazdaság. Az egyik osztrák versenyez a másikkal. Nem pedig az afrikai az osztrákkal.

Jókora hülye az, az osztrák kormány aki szépen tönkretesz a parasztjait azzal, hogy fizess te is olyan béreket mint afrikában, vagy tűnj el a piacról, hiszen piacgazdaság van. Az osztrákok nagyon szívesen árulják a magyar paradicsomot. OSZTRÁKKÉNT ÉS OSZTRÁK ÁRON. A krumpli dettó. Lám az osztrák kormány még a magyar törvények szerint törvénytelen szerződések mellett is kiáll. Tudod miért? Mert osztrák érdek, szarik ő abba, hogy mi európai. Mint ha mi kiállnánk azért, hogy a magyar igenis megsértheti az osztrák sebességhatárokat.

Ezért írtam azt, hogy a balliberális kormányoknak itt vége, mert a paraszt már most megszokta, hogy 2 autója van, 5 év múlva már azt is meg fogja szokni, hogy a dolgozói is nagyobb lábon élnek. A hiteles megszokja, hogy korrekt és nem apróbetűs banki szerződéseket kap, a nép azt, hogy az energiaár csökken és nem nő, a családok pedig azt, hogyha dolgoznak, akkor ömlik a kedvezmény is.

Nem jobbikozni és fideszezni kell, nem piacgazdaságot "építeni", hanem elérni azt, hogy a magyarok járjanak jól.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 20:37:50

"George Osborne brit pénzügyminiszter bejelentette, hogy új adót vezetnek be, amely a multinacionális konszerneket fogja sújtani. A politikus közölte, hogy az új adó minden olyan társaságra vonatkozik, amely kihasználja az adózási kiskapukat, így többek között érintett lesz az Apple és az Amazon is. …"

Na most akkor britek is komcsik?

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 20:41:49

nemzeti.net/l.php?u=2653672

Bajaink szaporodó számát és okát a nagyszámú versenyideológus azzal indokolja, hogy még mindig nem vagyunk elég versenyképesek.

Olvassátok el, gondolom a személyét nem érheti kifogás.

polgári kór 2014.12.08. 20:45:23

Engem meggyőztek, nekem jó a CBA.

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 20:50:53

@J.László: Az kellett volna, hogy ezt beidézni Orbánnal, aztán amikor már rámmásztak, elnézést kérni, hogy bocsesz, nem Orbán hanem Osborne és Anglia.

Blog Boss 2014.12.08. 20:52:24

@♔bаtyu♔: Nem lenne egyszerűbb becsukni a kapukat? :P

hosaka 2014.12.08. 20:52:27

@♔bаtyu♔: "A CBA egy tünet, megjelent a magyar vállalkozó."

Tünetnek tünet, de régóta megjelent már és nem tűnik múló rosszullétnek. Makkoscipős-susimelegítős vállalkozós időket idéző módszerekkel már csak Orbán végbelében lehet boldogulni. Kösz, ezt most már tényleg szakemberekre kellene bízni, nem Gyurcsányokra és nem Orbánokra.

hosaka 2014.12.08. 21:09:35

@polgári kór: "Engem meggyőztek, nekem jó a CBA."

Hit kérdése. Ne kételkedj, csak így tovább. Mostantól igazi kisfiú lettél, polgárinokkió.

hosaka 2014.12.08. 21:17:19

@♔bаtyu♔: "Nem jobbikozni és fideszezni kell, ... hanem elérni azt, hogy a magyarok járjanak jól."

Forwardold ezt az Orbán maffiának is, legyen náluk is erről egy memo. Folyton elfelejtik.

polgári kór 2014.12.08. 21:18:39

Lehet együtt is tüntizni hogy a bloggerek ragasztózhassanak és ne legyen CBA terrorállam, akkor lehet 100an is kimennek!

meddigtürjük

Brix 2014.12.08. 21:37:37

Attól tartok, a kormánynak nagyon nehéz lesz megmenteni a CBA-t, még ilyen diszkriminatív törvényekkel is...Oda , a legtöbb ember már csak kényszerből megye be. Debrecenben , pl nem régen zárt be a város egyik legfrekventáltabb helyén, a Plázában lévő CBA üzlet. Senki sem vásárolt ott...Míg a város külső részén nyitott új Lidl- ba özönlenek az emberek. A nyugati multik egyszerűen jobban csinálják a kiskereskedelmet, mint a magyar konkurensek...

♔bаtyu♔ 2014.12.08. 22:09:29

@hosaka: Tanulj b+ és akkor te is jól jársz.

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2014.12.08. 22:11:05

Többet vásárolnél a CBA-ban, ha ott:
1. tényleg magyar termékek lennének, mert szerintem még a Tesco-gazdaságos és az olcsó Spar cuccok között is több a magyar, mint a CBA-ban.
2. normális minőséget kapnék megfizethető áron.
3. a tejpultban a Danone és sajátmárkás dolgok közé esetleg más is elférne.
4. lenne normális választék a laktózmentes, gluténmentes, stb. dolgokból.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.08. 22:52:17

@hosaka:

Figyelj, kedves, ha a segged a földhöz vered, ez akkor is a szockóknak volt a rögeszméje, hogy az alacsony bér = versenyképesség.

Azt meg, hogy 25 év alatt miért csak erre jutottunk, amire, azt kérdezd azoktól, akik kivonultak az orosz piacról, hogy a nyugati beszállítók bevonulhassanak a helyünkre.

Kérdezd azoktól, akik elkótyavetyélték a gazdaságainkat, az üzemeinket. Akik felszámolták a mezőgazdaságot, az állattenyésztést, a ráépülő feldolgozóipart. Akik felszámolták a könnyűiparunkat. Akiknek azt köszönhetjük, hogy pár milliócska személyes haszonért most mi, az egykori kőkeményen az agrárszektoráról világhíres ország, még a tejet meg a tojást is külföldről hozatjuk, a cukorral, tőkehússal, konzervekkel, gyümölcslevekkel együtt, míg a magyar ember orra előtt bezárták és szétszerelték a munkahelyeket.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.08. 22:55:11

@Fid Ace:

"Nem mindenki nyugdíjas drágám, hogy a piacokat bújja"

Ostobaság. A piacok szombaton pörögnek.

napalm99 2014.12.08. 23:19:13

@Brix: Na a Lidl-be se vettem még sok normális árút,persze valakinek minden jó ha olcsó,meg ott legalább nem tudja ,hogy Schwarz-úr mire cseszi el utána az ő pénzét.
süti beállítások módosítása